wtorek, 31 października 2017

Internet Friends

  Zupełnie wyleciało mi z głowy napisanie bardzo ważnego dla mnie postu. Mianowicie 23 września 2017 roku w Poznaniu odbył się koncert mojego idola i oczywiście nie mogło mnie tam zabraknąć. Post o koncercie Dawida Kwiatkowskiego pisałam kilka lat do tyłu. Od tamtego czasu go nie widziałam aż właśnie do września. Ten koncert był dla mnie bardzo wyjątkowy dlatego,że miałam go spędzić z moją internetową przyjaciółką Martyną. Było to również nasze pierwsze spotkanie.
  Cieszę się bardzo,że mogłam z nią spędzić ten koncert i tak dobrze się bawić. Dawid od ostatniego razu kiedy go widziałam strasznie się zmienił i koncert robi jeszcze większe wrażenie niż wtedy. Liczę na to,że uda mi się go widywać częściej niż raz na jakieś 2 lata a z Martyną mam w planie spotykać się bez większej okazji !





5 komentarzy:

  1. Świetnie że udało Ci się spotkać przyjaciółkę i idola jednocześnie:) pewnie niezapomniany dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci spotkania przyjaciółki i idola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Looks like a great event! Thanks for the share, keep up the posts!
    Scarlett

    OdpowiedzUsuń