czwartek, 28 września 2017

Pierwsze wrażenie

  Wracam po miesiącu przerwy. Musiałam się ogarnąć z nową szkołą,miejscem i przede wszystkim z nowymi ludźmi. Kierunek jaki obrałam w technikum to technik fotografii i multimediów. Po pierwszym miesiącu w szkole bardzo mi się podoba,polubiłam się z całą klasą i jest super ! Mam w planie napisać Wam kilka ważnych postów i zabiorę się w to jakoś w ten weekend gdy będę miała wolną chwilę. Trudno mi teraz zabrać się do pisania właśnie przez naukę i brak czasu ale postaram się w każdej wolnej chwili pisać.


Jeżeli chcecie obserwować mnie po za blogiem to zapraszam na snapa inaati oraz na insta
nataliabecela
+ zachęcam do obserwacji mnie na moim instagramie gdzie znajdziecie moją twórczość fotograficzną inaatii_photo




6 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcie :)

    http://start-afire.blogspot.com/2017/10/jak-stac-sie-prawdziwie-szczesliwym-5.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Nie sądziłam ze jest taki profil w szkole. To w takim razie będziesz nam tutaj wrzucać
    Fajne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super profil szkoły wybrałaś. Mam nadzieję, że właśnie będziesz szła również później w tym kierunku ja również myślałam nad tym wcześniej, gdy się wybierałam dalej do szkoły, ale wybrałam zwykle liceum, bo jednak wybrałam studia prawnicze dla siebie :)
    Super wyglądasz! Zdjęcie jest piękne! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiążę z tym przyszłość i mam nadzieję,że uda mi się zrealizować marzenia. Dziękuję <3

      Usuń