poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Pictures against the sky

  Minął pierwszy miesiąc wakacji a ja się rozleniwiłam co do bloga. Mam nadzieję, że gdy wrócę do szkoły to wróci moja systematyczność. Miałam teraz wiele załatwienia jeżeli chodzi o szkołę w Poznaniu ale wszystko jest dobrze i od września zaczynam uczyć się w szkole moich marzeń !
  Jeżeli chodzi o wakacje to całe spędzam w domu z moimi przyjaciółmi i na różnych pojedynczych wyjazdach.
  Zostawiam Wam teraz zdjęcia z ostatniej sesji gdzie w tle możecie zobaczyć piękne niebo.











Jeżeli chcecie obserwować mnie po za blogiem to zapraszam na snapa inaati oraz na insta
nataliabecela
+ zachęcam do obserwacji mnie na moim instagramie gdzie znajdziecie moją twórczość fotograficzną inaatii_photo

16 komentarzy:

  1. Zdjęcia mega mi sie podobają, cudowne!
    Obserwuję :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, zostaje na dłużej :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia, zwłaszcza ostatnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ze masz mozliwosc uczenia sie w twojej wymarzonej szkole! Super zdjecia.

    https://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również się cieszę z tego powodu,dziękuję :D

      Usuń
  5. Zdjęcia wyszły świetnie ;) bardzo mi się podobaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze i ostatnie zdjęcie to naprawdę świetne ujęcia!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne zdjęcia, piękny klimat!

    OdpowiedzUsuń