niedziela, 2 lipca 2017

Start holidays!

  Wakacje się rozpoczęły a ja nie napisałam żadnego postu na ten temat. Szczerze ? Nie wiem co mogę napisać. Skończyłam klasę 3 gimnazjum ze świadectwem z paskiem i z wieloma możliwościami na przyszłość. Pisałam już o tym kiedyś do jakiej szkoły chcę iść i jakie są moje marzenia związane po zakończeniu gimnazjum. Nadal do nich dążę i mam nadzieję, że większość się spełni.
  Wakacyjna pogoda nie dopisuje za dobrze. Nie wiem jak u was ale u mnie nie ma super pogody by jechać na basen czy spotkać się z przyjaciółmi. Wręcz przeciwnie-pogoda jesienna. Łapiąc chwilę słońca wybrałam się na zdjęcia których efekty możecie zobaczyć poniżej.









10 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, szkoda, że ich tak mało :v

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia :D U mnie pogoda zmienia się cały czas. Byleby w sierpniu pogoda nam dopisała . Gratuluję świadectwa z paskiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne zdjęcia ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, a co do tych celów, to życzę ci abyś nigdy nie poddała się w realizacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia! Oby Twoje cele się spełniły :)
    jvstvnamaria

    OdpowiedzUsuń