niedziela, 23 lipca 2017

Grain is cool

  Sesja w zbożu to typowe zdjęcia z wakacji. Strasznie podobają mi się takie zdjęcia i ostatnio sama wybrałam się w zboże. Dzięki pięknej pogodzie super spędza się czas na świeżym powietrzu. Zapraszam do oglądania zdjęć i napiszcie co o nich sądzicie.

Jeżeli chcecie obserwować mnie po za blogiem to zapraszam na snapa inaati oraz na insta 
nataliabecela
+ zachęcam do obserwacji mnie na moim instagramie gdzie znajdziecie moją twórczość fotograficzną inaatii_photo













16 komentarzy:

  1. Ale piekna zdjecia!

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. Szkoda, ze u nas powycinali wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia! Takie miejsca dają atmosferę wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mega zdjęcia! Atmosfera wakacji- uwielbiam! (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie - sama planuję jakieś zdjęcia na bloga właśnie w takim klimacie :D

    MÓJ BLOG
    U mnie na kanale nowy filmik - GRWM KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna koszulka, włosy robią wrażenie ;)
    Pozdrawiam, paniKa
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo tajne zdjęcia:) Śliczne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Great look and photos really liked ❤
    I'd be happy friendship blogs ♥ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia. Buszująca w zbożu :).

    OdpowiedzUsuń