środa, 7 czerwca 2017

Dance win !

  Od najmłodszych lat interesowałam się tańcem i tańczyłam w jakiś dodatkowych szkołach tanecznych w mojej okolicy. Od 2 lat do gimnazjum które kończę już w tym roku weszły zajęcia taneczne. W poprzednim roku na zawodach tanecznych które odbywają się w maju zdobyłyśmy 2 miejsce. W tym roku dzięki  pracy, staranności i zaangażowaniu udało nam się wygrać. Nasza drużyna głównie składa się z dziewczyn z mojej klasy czyli kończące szkołę w tym roku. Bardzo zależało nam na wygranej by przybić pieczęć na naszej ciężkiej pracy. Udało się ! Przeszczęśliwe wróciłyśmy do szkoły z pucharem i nagrodami ! Opłacało się poświęcać godziny pracy. Dlatego, że każda praca popłaca.

Jeżeli chcecie obserwować mnie po za blogiem to zapraszam na snapa inaati oraz na insta
nataliabecela
+ zachęcam do obserwacji mnie na moim instagramie gdzie znajdziecie moją twórczość fotograficzną inaatii_photo






14 komentarzy:

  1. zazdroszczę umiejętności i pasji :)
    ja niestety tańczyć nie potrafię !

    OdpowiedzUsuń
  2. Aww... Ta pasja jest wspaniała ♥♥ Zazdroszczę :) Ja tańczę bardzo amatorsko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze chciałam tańczyć, kiedyś na pewno zacznę. Świetna pasja!
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale macie szałowe stroje :)
    Zapraszam do siebie http://caydii.blogspot.co.uk/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealne do tańca który tańczyłyśmy :D

      Usuń
  5. Super pasja.;) zazdroszczę umiejętności i życzę dalszych sukcesów.;)

    OdpowiedzUsuń