wtorek, 9 maja 2017

Majówka

  Każde wolne dni od szkoły mijają mi bardzo szybko. Oczywiście podczas majówki było dokładnie tak samo. Planów na majówkę nie miałam i minęła mi ona bardzo szybko i spontanicznie. Spędziłam czas  ze znajomymi, rodziną i zaczęłam oglądać nowy serial. Wielka szkoda, że pogoda nie dopisała. Majówka zawsze kojarzy mi się z grillem a przez tą pogodę grill się nie udał. Liczę na to, że nadrobimy go już niedługo. Zdjęcia znów musiałam wykonać w domu a to wszystko przez fatalną pogodę za oknem. Mam jednak nadzieję, że Wam się podobają.


Jeżeli chcecie obserwować mnie po za blogiem to zapraszam na snapa inaati oraz na insta nataliabecela
+ zachęcam do obserwacji mnie na moim instagramie gdzie znajdziecie moją twórczość fotograficzną inaatii_photo










6 komentarzy:

  1. Każdy czas wolny mija szybko, całe szczęście jeszcze tylko 3-4 tygodnie i już prawie obiema nogami na wakacjach! :)
    http://veersonblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam maturki w tym roku, jeszcze tylko rozszerzenia i ustne i zaczynam wakacje <3
    Super post i fajne zdjęcia ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post. Wyglądasz cudownie na tych zdjęciach ♥ Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń