wtorek, 18 kwietnia 2017

Ważny dzień

  Zawsze święta lecą szybko ale tych nie zdążyłam dobrze poczuć i już ich nie ma. Spędziłam je w gronie rodzinnym tak jak to powinno wyglądać ale czy odpoczęłam ? Wręcz przeciwnie.
  Pisząc ten post nie zdaję sobie jeszcze do końca z tego sprawy ale już jutro usiądę do szkolnej ławki i przeleję na papier moje 3 letnie starania w gimnazjum. Czuję się dziwnie dlatego,że pamiętam jak jakiś czas temu  zaczynałam gimnazjum a już niedługo będę absolwentką. Czas szybko leci i trzeba się z tym pogodzić,niestety nie da się go zatrzymać.
   Przez deszcz który zawitał u nas w święta,nie mogłam wyjść na żadne zdjęcia. Dlatego zrobiłam je w domu. Mam nadzieję,że Wam to nie przeszkadza :)


Jeżeli chcecie obserwować mnie po za blogiem to zapraszam na snapa inaati oraz na insta nataliabecela
+ zachęcam do obserwacji mnie na moim instagramie gdzie znajdziecie moją twórczość fotograficzną inaatii_photo







19 komentarzy:

  1. O nie, myślałam, że masz 20 lat :D
    Ja też się martwiłam, ale zobaczysz, że nie ma czego się bać! Nauczyciele kładą ogromny nacisk, bo dla nich liczą się wyniki w mieście lub powiecie :)
    Testy są proste, gorzej tylko z przedmiotem, z którego byłaś słaba. Ja miałam 90 % z polskiego a 29% z matmy... :)
    http://rooksiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie mam 16 ale jak wyglądam na starszą no to w sumie dzięki haha :D

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia, powodzenia na egzaminie :d Trzymam kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia, jak wyżej powodzenia! <3
    http://veersonblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia i trzymam kciuki!:)
    daffash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To zrozumiałe, że stres jest, jak przed każdym innym ważnym egzaminem, spotkaniem, ale jeżeli jesteś przygotowana to wszystko pójdzie dobrze. Chciałabym wrócić do tych czasów testów gimnazjalnych, a tu już jestem rok po studiach..



    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja:)
    buziaki, 

    http://loveshinny.pl ​​​​​​​

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja, taka prosta a tak cudowna! Zdjęcia świetne i masz cudowne włosy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne zdjęcia! Mam nadzieję, że egzaminy poszły dobrze :)

    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń