piątek, 28 kwietnia 2017

I love sweaters

   Do codziennych stylizacji inspiruje mnie pogoda za oknem. Gdy jest ciepło i słonecznie mam ochotę  na urozmaicony outfit lecz gdy jest brzydka pogoda i pada deszcz lubię założyć miły sweter. Ciepłe, duże, babcine swetry to moje odkrycie tej zimy ! Uwielbiam je dlatego,że mogę się w niego wtulić i poczuć falę ciepła. Stąd też moja dzisiejsza stylizacja. Za oknem szaro i ponuro więc sweter to idealne rozwiązanie. Po za tym moja stylizacja jest bardzo prosta dlatego, że w modzie lubię prostotę i kolor czarny więc koszulki w tym kolorze nie mogło zabraknąć. Czasem wystarczy jeden element który wzbogaci naszą stylizację. Ja dziś swoją wzbogadziłam właśnie tym swetrem !
  Jeżeli chcieccie mieć swoją szafę pod kontrolą zapraszam Was do aplikacji Clotify gdzie znajdziecie również mnie pod nazwą Natalia Becela. Zachęcam gorąco. Jeżeli jesteście rano leniwi wystarczy, że zajrzycie do aplikacji i będziecie wiedzieli co macie w szafie lub gotową styliazację której dawno nie mieliście na sobie.


 Jeżeli chcecie obserwować mnie po za blogiem to zapraszam na snapa inaati oraz na insta nataliabecela
+ zachęcam do obserwacji mnie na moim instagramie gdzie znajdziecie moją twórczość fotograficzną inaatii_photo








11 komentarzy:

  1. Mnie także inspiruje pogoda! Właśnie teraz jest mi mega zimno i zaraz wskoczę w jakiś duży, ciepły sweter.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to właśnie prostota jest najlepsza ;) A w taką pogodę to aż się nie chce kombinować. Super sweterek ;)

    BLOG
    INSTAGRAM
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kocham takie sweterki.
    Bardzo ładnie w nim wyglądasz
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, pogoda za oknem była straszna, dziś u mnie pojawiło się trochę słońca lecz nie za wiele.. Pięknie wyglądasz, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo sympatyczne zdjęcia, muszę powiedzieć Ci że masz piękny delikatny uśmiech. Co do treści to muszę przyznać że kocham swetry. Ja uwielbiam nawet je latem założyć wieczorną porą. Z resztą chyba 40% mojej szafy to przeróżne swetry począwszy od tych modnych do totalnie kiczowatych.

    Obserwuję i zapraszam ;)
    https://kahsdesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia !!
    Pozdrawiam cieplutko,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz! :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń