niedziela, 2 kwietnia 2017

Hello spring photo!

   Ostatnie dni spędzam z przyjaciółmi poza domem. Trzeba wykorzystać tak piękne chwile jakie mamy teraz. Nie warto siedzieć w domu i się nudzić. Korzystajmy z pięknego słońca,spotykajmy się z ludźmi,idźmy na rower,czy w moim przypadku na zdjęcia. Dzisiejsza stylizacja (jak większość moich) prosta i nie bardzo kolorowa. Mam nadzieję,że te piękne dni również spędzacie po za domem.Ja staram się również robić trochę zdjęć natury a Wy jeżeli chcecie je zobaczyć to zapraszam na instagrama inaatii_photo  gdzie wstawiam swoje dzieła.









23 komentarze:

  1. Ja cały weekend spędziłam praktycznie poza domem, a miałam takie ambitne plany związane z nauką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie ale tym razem nie miałam dużo nauki :)

      Usuń
    2. Ja na szczęście ten weekend mam troszkę luźniejszy od poprzednik. Inaczej to bym chyba pozasłaniała wszystkie okna w domu :D

      Usuń
  2. Fajna kurtka, a co do drugiego to masz rację warto korzystać maksymalnie ze słonica.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię uczyć się na świeżym powietrzu. :) Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka mi się podoba, muszę sobie sprawić podobną, wprost na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne wiosenne zdjęcia :)! Miejmy nadzieję , że pogoda taka już nas nie opuści.
    Pozdrawiam.
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja! :)

    http://dobieramypodklady.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjęcia :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej kochanie me, już ukradłam jedno zdjęcie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Urodzona z ciebie modelka. Super fotki. Tak trzymaj! ;)

    OdpowiedzUsuń