niedziela, 12 marca 2017

W oczekiwaniu na wiosnę !

   Jestem osobą która nie lubi zimna ani pory roku jaką jest zima. Jestem osobą któa uwielbia lato ! I szczerze mówiąc to gdy lekko wyjdzie słońce mój dzień jest od razu lepszy i mam większą ochotę do życia. Kto też tak ma ? W dzień kobiet dostałam piękne kwiatki a one oczywiście kojarzą mi się z wiosną. Dlatego zrobiłam sobie z nimi kilka zdjęć i postanowiłam Wam je tutaj opublikować. Koniecznie napiszcie czy Wam się podobają :)

Jeżeli chcecie obserwować mnie po za blogiem to zapraszam na snapa inaati oraz na insta nataliabecela









7 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia! Uwielbiam wiosnę, więc czekam, aż nadejdzie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dostałam kwiaty w dzien kobiet i tak jak Tb kojarzą mi sie z wiosną już niedługo bedzie cieplutko :) śliczne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia! :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham wiosnę bo to czas radości i odrodzenia po zimie! Jesień i zima mnie potwornie dołują, przygaszają, nie tylko przez szarugę za oknem ale głównie przez brak słońca... Piękne kwiaty <3

    OdpowiedzUsuń