czwartek, 16 marca 2017

Go back on Sky Tower ?

   Pamiętacie jak jakoś rok temu dodałam tu post z tym, że spełniłam swoje kolejne marzenie? Mianowicie był to post o Sky Tower we Wrocławiu (link do posta), Strasznie mi się tam spodobało i wiedziałam, że jeszcze kiedyś tam wrócę. I w poniedziałek (13 marca 2017 roku) wróciłam w to cudowne miejsce. We Wrocku jestem średnio raz na miesiąc, ale nie za każdym razem jadę na Sky Tower chociaż ten widok uwielbiam ! Tym razem udało mi się zobaczyć ten piękny widok dzięki wycieczce szkolnej. Było cudownie. Ten widok chyba nigdy mi się nie znudzi. Jeżeli ktoś nie był to gorąco zachęcam wybrać się tam. Zostawiam Wam zdjęcia bo oczywiście bez nich się nie obyło a Wy piszcie czy byliście, a może wybieracie się na Sky Tower ?

Jeżeli chcecie obserwować mnie po za blogiem to zapraszam na snapa inaati oraz na insta nataliabecela







18 komentarzy:

  1. Jak pięknie! Zazdroszczę, sama planuję się tam wybrać :D
    Super zdjęcia
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno odwiedzę gdy będę we Wrocku :D
    Nawet nie wiedziałam, że coś takiego tam jest :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne zdjęcia :3
    Zapraszam do mnie: kochamjesc98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjecia! <3
    Piekny blog i wpisy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem jak to możliwe,ale pierwszy raz słyszę o tym miejscu. Może wynika to z faktu,że ostatni raz byłam we Wrocławiu jakies 15 lat temu 😱 Na pewno,gdy tylko w końcu uda mi się wybrać na dolny Śląsk,odwiedzę to miejsce. Widoki i zdjęcia są fantastyczne!
    Ściskam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób nie wie o tym miejscu ja też dowiedziałam się dopiero 2 lata temu ale skoro już wiesz to musisz się tam wybrać :*

      Usuń
  6. super zdjęcia :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam okazję być tam raz i faktycznie, widok zapiera dech w piersiach!
    Pozdrawiam :*
    NATFORART klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia i piękny widok 😀 Jeszcze nigdy nie byłam tam..

    OdpowiedzUsuń