wtorek, 28 marca 2017

Finally the sun!

  W końcu wyszło pięknje i wyczekiwane słońce ! Uwielbiam taką pogodę i bardzo łatwo się do niej przyzwyczaje. W dzisiejszej stylizacji widać u mnie trochę kolorów których w mojej szafie jest bardzo mało. W czarnym czuję się najlepiej,ale może tej wiosny coś się zmieni. A wy lubicie ubierać się  kolorowe czy raczej tylko czarny jak ja ? Koniecznie piszcie w komentarzach.

Jeżeli chcecie obserwować mnie po za blogiem to zapraszam na snapa inaati oraz na insta nataliabecela
+ zachęcam do obserwacji mnie na moim instagramie gdzie znajdziecie moją twórczość fotograficzną inaatii_photo












Koszulka- New Yorker
Spodnie-Pull&Bear
Buty-Nike Roshe Run
Fotograf-Asia ♥

14 komentarzy:

  1. Fajna stylówka! Masz śliczną figurę <3 I jesteś jedną z nielicznych osób, jakie widziałam a które wyglądają świetnie w takich pomarańczowych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja. Super wyglądasz! Bardzo pasuje ci pomarańczowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna prosta stylizacja, masz ładną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie to zależy.. raz mam ochotę na kolor a innym razem "kocham się" w czarnym i mogłabym tylko ten kolor nosić. :D
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 90% mojej szafy to czerń ale na lato może lepsze będą inne kolory :)

      Usuń
  5. U mnie to zalezy od nastroju :)
    Czasami ubieram się kolorowo, a czasami na czarno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super,że wyrażasz swój nastrój przez styl :)

      Usuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia, blog estetyczny. Bardzo fajnie.

    PS. Jestem chłopakiem wiec zbytnio się nie wypowiem 😖

    OdpowiedzUsuń