czwartek, 23 lutego 2017

Handball 2017

To,że gram czy lubie piłkę ręczną większość wie nie od dziś. Jeżeli ktoś nie wiedział to tak. Gram i interesuję się piłką ręczną. Od września do tej daty zawodów ostro trenuję i staram się dawać z siebie wszystko by na zawody mieć dobrą forme. W tym roku nie wyszło to do końca tak jakbym chciała ale to głównie z winy chorób które wykulczały mnie z treningów. Lecz jednak zostałam kapitanem i za to bardzo ale to bardzo dziękuję dziewczyną bo to one mnie wybrały ! Konieć końców zawody nadeszły i jak poszło ? Szczerze nie najgorzej. Wicemistrzynie powiatu to chyba nie taki zły tytuł. Liczy się zabawa i przyjemność z gry. Fakt, czasem mnie emocję poniosą ale staram się je jakoś ogarniać. Zostawaim Wam zdjęcia. Niestety nie mojego autorstwa lecz ze strony mosjarocin.pl jeżeli chcecie to zerknijcie,

Jeżeli chcecie obserwować mnie po za blogiem to zapraszam na snapa inaati oraz na insta nataliabecela







12 komentarzy:

  1. Moja mama kochała piłkę ręczną i nie raz brała udział w zawodach, ja natomiast nie odziedziczyłam tej miłości po niej i nie przepadam za tym sportem, o wiele lepiej się czułam w siatkówce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale sport to sport super,że coś robisz w tym kierunku !

      Usuń
  2. To jest jedyny sport którego na prawdę nie lubię zarówno uprawiać jak i oglądać ale o gustach się nie dyskutuje. Życzę samych sukcesów!
    pozdrawiam https://obsesyjnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszysycy lubimy to samo :)
      Dziękuję ;*

      Usuń
  3. Prawde mowiac nie przepadam za pilka reczna, pewnie z tego wzgledu, ze totalnie noe umiem grac. Ale gratuluje zostania kapitanem druzyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawde mowiac nie przepadam za pilka reczna, pewnie z tego wzgledu, ze totalnie noe umiem grac. Ale gratuluje zostania kapitanem druzyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje świetnego bloga.
    Chętnie podejmę z Tobą współpracę.
    Proszę o kontakt na maila:
    info@paywin.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zapewne dobrego meczu!

    OdpowiedzUsuń