środa, 8 lutego 2017

Ferie 2017

  Ferie-"będzie super,będę wychodzić na zdjęcia i ogólnie zajmę się bardziej blogiem.To będą genialne ferie. Pojadę nawet na zdjęcia do Wrocławia''. Tak mówiłam jako moje ''plany'' na tegoroczną przerwę zimową i co ? I od samego początku wzięła mnie choroba. Szczerze byłam strasznie załamana gdy musiałam leżeć z gorączką w łóżku. Na szczęście dzięki dobrym lekom szybko pozbyłam się grypy i mogłam korzystać z reszty ferii, Niestety mój wyjazd do Wrocławia jak i zdjęcia musiałam odwołać ale może nie wszystko stracone...
  Jeżeli chodzi o odwiedzone miasto to udało mi się być w Poznaniu. Wybrałam się z moją przyjaciółką na łyżwy i super spędziłyśmy razem czas.
  Drugi tydzień ferii spędzam na nockach.Albo ktoś nocuje u mnie albo ja u kogoś.Ale szczerze to po to jest ta przerwa by spotkać się z tymi z którymi nie widujemy się na co dzień w szkole. No bynajmniej ja to tak odbieram.Koniec końców skoro piszę ten post to oznacza to,że w końcu byłam na zdjęciach i owszem byłam. Efekty poniżej. Jeżeli chodzi o moje refleksję to jestem zadowolona. Napiszcie co Wy myślicie.
  Jeżeli macie jesze ferie to korzystajcie z nich! Jeżeli ferie Wam się skończyły to mam nadzieje,że były super ! A do tych którzy jeszcze nie zaznali ferii to pozazdroszczę Wam bo wy je dopiero zaczynacie a wszyscy inni je skończyli.Trzymajcie się.


Jeżeli chcecie obserwować mnie po za blogiem to zapraszam na snapa inaati oraz na insta nataliabecela







4 komentarze: