wtorek, 28 lutego 2017

Darmowe gadżety szkolne

  Ostatnio odezwał się do mnie Mateusz. Mateusz jest absolwentem Technikum Administracyjnego przy SOSW dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej w Chorzowie,szkołę skończył w czerwcu 2016 roku. Ma 21 lat i jest osobą niewidomą.
  Kilka miesięcy temu powstała ciekawa akcja polegająca na rozdawaniu gadżetów szkolnych dla dzieci,to może nic wielkiego ale niektórych nie stać na to by dać swoim dziecią nowe i piękne przybory szkolne. Inicjatorem tej akcji jest właśnie Mateusz. Jeżeli ktoś zna osobę lub jest osobą której coś takiego jest potrzebne może się do niego zgłosić na facebooku lub  pod numerem telefonu podanym poniżej.
www.facebook.com/darmowe.gadzety.szkolne
505904182 




10 komentarzy:

  1. Super że powstała taka akcja!
    Życzę powodzenia Mateuszowi

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również zaciekawiła ta akcja, sądzę, że Mateusz jest niesamowitą osobę. Zaintrygowało mnie to, że pomimo problemów ze wzrokiem stara się pomagać innym. :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://rememberlifeisok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest super człowiekiem,oby więcej takich dobrych ludzi na ziemi ! :D

      Usuń
  3. Piękna akcja! kreatywność i wielkość serca polaków zadziwia mnie codziennie choć mam tylko 17 lat :) Wspieram Mateusza całym serduszkiem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akcja jest serio cudowna a Mateusz to super człowiek ! :D

      Usuń
  4. Piękna akcja i wielkie serducho Mateusza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też kiedyś pisałam o tym posta :) zostawiam obserwacje i pozdrawiam :)

    https://d0ncia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń