środa, 15 lutego 2017

Blue shirt

   Wszystko co dobre szybko się kończy. Ferie skończyłam tydzień temu i szczerze ?  Pierwszy tydzień szkoły minął mi bardzo szybko,jeszcze tylko czwartek,piątek i weekend. Ferie były bardzo udane. Super wspominam ten czas i nie zmarnowałam go.Teraz trzeba wrócić do rzeczywistości. W ostatnim dniu ferii byłam na zdjęciach więc zobaczcie efekty i do następnego !

Jeżeli chcecie obserwować mnie po za blogiem to zapraszam na snapa inaati oraz na insta nataliabecela









Koszula: Primark
                                                                   Spodnie: Pull&bear
        Naszyjnik: Tally Weijl 

17 komentarzy:

  1. Bluzka jest na prawdę bardzo ładna. Fajnie do Ciebie pasuje ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna koszula! ta koronka dodaje jej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia, takie jasne :) Ładnie ci w niebieskim kolorze :) Tez bym chciała kiedys zrobic zdjecia ktore mnie zadowolą xd Pozdrawiam, www.odcienczerni.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że twoje zdjęcia kiedyś Cię zadowolą ! Dziękuję :)

      Usuń
  4. jakie śliczne włosy! :)

    d0ncia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sesja, zakochałam się w tej koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna sesja, wiadomo, że czerń i granat dobrze współgrają ze sobą, ale ty masz w sobie ten urok, który wzbogaca zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie :) zapraszam też do siebie ;) http://coconailsbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz śliczne włosy i do twarzy Ci w niebieskim :) Oby każdy tydzień szkoły mijał tak szybko!

    OdpowiedzUsuń