poniedziałek, 9 stycznia 2017

Postanowienia na rok 2017

  Skoro zrobiłam już post z podsumowaniem roku 2016 wypadałoby napisać coś na temat planów na 2017 rok. Robiąc sobie listę co chciałabym osiągnąć w tym roku stwierdziłam,że trochę tego jest. Jeżeli osiągnę większość z zaplanowanych rzeczy będę bardzo szczęśliwa i uznam to za bardzo udany rok.
    Zacznę od najważniejszej rzeczy która będzie wpływała również na moją dalszą przyszłość.
Chciałabym dobrze napisać egzamin gimnazjalny by dostać się do szkoły którą sobie wymarzyłam. Jest to technikum fototechniczne w Poznaniu. Wiąże się to również z przeprowadzką do Poznania i zaczęciem wszystkiego od nowa. Mam nadzieję,że wyniki z egzaminów będą dobre i dzięki temu dostanę się do wymarzonej szkoły.



  Rok 2017 wiążę bardzo z piłką ręczną. Od 3 lat gram w piłkę ręczną w szkole i mam wewnętrzną potrzebę rozwoju w tym kierunku. Gdy dostanę się do szkoły do Poznania chciałabym również aplikować do klubu piłki ręcznej. Liczę na to,że ten klub pomoże mi się rozwinąć w dalszym kierunku. Ten sport traktuję na poważnie i chciałabym tak szybko się z nim nie rozstawać.



  We wakacje ale i po za nimi chciałabym jeździć na wiele koncertów. Nie tylko idoli. Lubię atmosferę koncertową i świetnie się w niej czuję.  Można posłuchać artystę live a czasem różni się to od wykonu którego słuchamy na YouTube. Jak mowa już o YouTube to chciałabym się znów wybrać na Stars4Fans. Byłam już na nim 2 lata z rzędu i szczerze mówiąc nie mam zamiaru z tego rezygnować.


  Obecne media sprawiają,że mamy łatwy kontakt z ludźmi. Ale ja chciałabym te osoby również spotkać osobiście, Dlatego na rok 2017 przewiduję spotkania z moimi internetowymi przyjaciółmi. Ciekawe co mi z tego wyjdzie,

  Mam jeszcze wiele innych postanowień ale stwierdziłam,że zostawię je dla siebie. Piszcie co wy postanowiliście sobie na 2017 i mam nadzieję,że post Wam się podobał.

Jeżeli chcecie obserwować mnie po za blogiem to zapraszam na snapa inaati oraz na insta nataliabecela

6 komentarzy:

  1. Życzę Ci jak najlepszych wyników na egzaminie, dostania się do wymarzonej szkoły i klubu, a także spełnienia wszystkich innych zaplanowanych celów :)
    http://hellokitycool.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam mocno kciuki za twoje marzenia! Na pewno się spełnią tylko trzeba wierzyć :) Super post. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń