piątek, 20 stycznia 2017

My photo

  Kolejny raz jestem po próbnych egzaminach.Szczerze ? Poprzednio się strasznie nimi stresowałam,bałam się,że źle mi pójdą a teraz podeszłam do nich totalnie na luzie. Nie powtarzałam za wiele i szczerze nie żałuję tego. Wydaje mi się, że nie poszły mi najgorzej. Zobaczymy jak przyjdą wyniki...
  Nadeszła piękna zima i oczywiście nie mogłam nie pójść na zdjęcia. Ale nie na zdjęcia siebie tylko tego co nas otacza. Jak raczej większość wie interesuję się zdjęciami i wiążę z tym przyszłość więc zima to idealny czas na bardziej artystyczne zdjęcia. Koniecznie dajcie znać jak Wam się podobają moje dzieła. Mam nadzieję, że jeszcze wybiorę się na zdjęcia ze stylizacją dla Was. Dawno takiego postu nie było a mogę szczerze powiedzieć, że tęsknię za tym.






12 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia zrobiłaś. Uwielbiam zimowe klimaty, cudowne kociaki :3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia mają przepiękny klimat, patrząc na nie, czuję się, jakbym zaraz miała przenieść się do cudownej baśni o królowej śniegu !
    Obserwuję i z niecierpliwością czekam na następny post :)
    https://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne zdjecia ♥
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zimowe zdjęcia, twoje są przepiękne! 😉😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię zimowe zdjęcia, jednak nie lubię tej pory roku! Moi rodzice mają podobnego kotka. Zapraszam - rozdanie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń