poniedziałek, 2 stycznia 2017

Happy New Year !

   Jak się czujecie po sylwestrze ? Jesteście zadowoleni,że rok 2016 się skończył ? Jeżeli chodzi o mnie to ja na 2016 nie mogłam narzekać. Wiele osiągnęłam i wiele moich marzeń spełniłam. Liczę tylko na to,że 2017 będzie jeszcze lepszy i uda osiągnąć mi się jeszcze więcej. Tego również życzę Wam.
    Jakbym miała dokładnie pisać to co osiągnęłam w 2016 to post byłby bardzo długi. Ale postanowiłam,że skupię się tylko na najważniejszych wspomnieniach. 
     Zacznijmy od tego,że udało mi się nareszcie spotkać mojego idola i zamienić z nim kilka słów. Mianowicie mam na myśli Patryka Kumóra. Patryk jest świetną osobą i na 2017 rok zaplanowałam sobie kolejne spotkanie z nim. Liczę też na to,że nie tylko jedno! Prócz Patryka spotkałam też wiele innych znanych osób. Byłam na Stars4Fans więc spotkałam wiele twórców z YouTube. Bardzo miło jest zamienić z nimi kilka słów i zrobić sobie zdjęcie. Nie mogłabym też zapomnieć o Jarocińskim Festiwalu na którym z moją super ekipą bawiłam się cudownie. Spotkałam te zespoły o których tak strasznie marzyłam i słuchałam ich od dawna. Nawet udało mi się na terenie festiwalu złapać Wojciecha Wojdę i również zrobić sobie zdjęcie i porozmawiać. 
   Nie mogę zapomnieć również o osiągnięciach na zawodach w piłce ręcznej,tańcu i na zawodach strażackich. Niestety wszędzie 2 miejsca ale w tym roku postaramy się aby były 1 ! 
   W ostatnim akapicie chciałabym wspomnieć,że poznałam wiele osób. Z niektórymi z nich mam bardzo dobre relację i mogę nazwać ich jako przyjaciół.Na wielu również się zawiodłam ale nikt nie jest idealny,każdy ma jakieś wady i z niektórymi nie da się dogadać,tyle. Dziękuję wszystkim za ten rok i oby 2017 był jeszcze lepszy ! Z chęcią poczytam co Wam dobrego przydarzyło się w minionym roku. Piszcie.
    



Jeżeli chcecie obserwować mnie po za blogiem to zapraszam na snapa inaati oraz na insta nataliabecela
   















4 komentarze:

  1. Gratuluję spotkania idola oraz sukcesów w sporcie. Mam nadzieję, że 2017 rok da ci dużo nowych powodów do radości :)

    https://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo Blowek :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń