wtorek, 27 grudnia 2016

Święta,święta i po świętach...

   Czas z rodziną leci strasznie szybko. Niby tyle czasu wolnego a tak na prawdę traci się go bardzo łatwo i na jakieś głupoty. Już jest po świętach a ja czuję się jakbym przytyła 100 kg. A przytyłam ? Hm ważyć się czy lepiej się nie martwić ? Haha po nowym roku wypadałoby wrócić na siłownie. Ma ktoś jakąś motywację ? Jeżeli tak to z chęcią ją troszeczkę podkradnę!
   Jeszcze kilka dni i nowy rok. 2017. Będzie lepszy ? Czas pokaże. Szykuję jeszcze dla Was post podsumowujący cały rok. Co udało mi się osiągnąć i co takiego fajnego się wydarzyło oraz plany i postanowienia na 2017 by był jeszcze lepszy. Robicie coś takiego ? Bo ja od 2 lat  robię sobie postanowienia i w większości udaje mi się je spełnić.Mam nadzieję,że w przyszłym roku również spełnię większość swoich marzeń. Pamiętajcie,warto realizować swoje cele. To ważne !

   Mam nadzieję,że napiszecie coś od siebie. Co u Was po świętach i jakie macie plany na sylwestra ? Każdy komentarz czytam i opowiadam także hmm zintegrujmy się !


Jeżeli chcecie obserwować mnie po za blogiem to zapraszam na snapa inaati oraz na insta nataliabecela









5 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia, ja właśnie nie lubię za to świąt, że czas za szybko leci. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam ;*

      Usuń
  2. to ja chyba wyjątkowo zrobię sobie jakieś postanowienia, bo już chyba z dobrych dziesięć lat nie robiłam. ale jeszcze nie do końca wiem jakie. ;) na siłownię jednak na pewno się nie wybiorę, chyba że do towarzystwa dla mojego chłopaka. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postanowienia są super!
      Również pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń