czwartek, 8 grudnia 2016

Mikołajki


 Hoł hoł hoł ! 

   Świąteczny klimat wkradł się już do mojej szkoły i do mojego domu. A jak u was ? Czujecie już klimat świąteczny czy jeszcze nie ?
   Mikołajki były dla mnie świetnym dniem. W szkole urządziliśmy turniej mikołajkowy dla najmłodszych. Zobaczyć uśmiech na twarzach dzieci to serio coś wspaniałego ! Dzisiejsze zdjęcia są właśnie z tego dnia. Zdradzę Wam jeszcze to, że nie tylko dzieci się świetnie bawiły bo my również,cały dzień chodziliśmy w czapeczkach mikołaja i było serio super! Po szkole spędziłam czas z moimi przyjaciółkami także ten dzień mogę zaliczyć do bardzo udanych.
   Opiszcie mi swój dzień mikołajkowy,z chęcią o nim poczytam !












4 komentarze:

  1. Świetny post :) naprawdę super ze juz prawie święta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w domu czuć święta, jednakże gdyby spadł śnieg byłoby o wiele lepiej :(

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że śnieg w tym roku u nas zagości :D

      Usuń