piątek, 18 listopada 2016

Cold day.

 Ostatnie dni są strasznie zimne,ledwo co da się wyjść z domu. Ale mi się udało złapać dzień i ogarnąć jakieś zdjęcia. Nie jest ich wiele ale cóż trzeba sobie jakoś radzić. Mam nadzieję,że nie macie mi tego za złe.
   W przyszłym tygodniu próbne egzaminy gimnazjalne ugh. Trzeba to przetrwać. Trzymajcie mocno kciuki może pójdzie mi lepiej z Waszym wsparciem :). Jeżeli ktoś by się mnie zapytał czy się boję to powiem Wam,że jak na razie nie. Może troszeczkę rozszerzonego Angielskiego ale mam nadzieję,że nie pójdzie mi najgorzej.
    Jeżeli chodzi o jakieś plany na weekend to nic się nie zapowiada. Chcę odpocząć,w końcu się wyspać i trochę poleniuchować! Każdemu się przecież należy. Może jakieś foty ? A i zapraszam na mojego insta na którym znajdziecie  mnie bardziej od strony ''fotografa'' @inaatii_photo






 

6 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki na próbnych egzaminach i życze dobrej pogody na zdjęcia! :) Zapraszam na mojfocus.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia na egzaminach. Ja zamiast angielskiego wybrałam niemiecki podstawowy, kiedy byłam w gimnazjum. Opłaciło się, bo napisałam na 80-90% :D

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po Niemiecku nic nie umiem więc odpada :/ Dziękuję ! :*

      Usuń
  3. Życzę powodzenia na próbnych, jak pójdą ci źle to się nie martw, zazwyczaj są trudniejsze niż normalne egzaminy ;)
    Szkoda ze tylko dwa zdjecia ;/
    ale ładne; )
    Pozdrawiam,
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że pójdą oki ! Dziękuję ;* !

      Usuń