czwartek, 13 października 2016

Polish weather is killing me...

Hejka !
  Czy tylko mnie tak bardzo dołuje pogoda za oknem ? Cały czas pada a jak już nie pada to jest strasznie zimno. Tak czy tak nie da się nigdzie wyjść no w moim wypadku po za wyjściem do szkoły. No właśnie a co do szkoły to jak zawsze jest wał nauki i wszystko składa się na jeden termin. W sumie to się już do tego przyzwyczaiłam.
   Jakiś czas temu gdy jeszcze było w miarę ciepło i nie padało udało mi się wyjść na sesję w piękne miejsce. Liczę na to,że w tym miejscu jeszcze jakieś zdjęcia powstaną i z przyjemnością Wam je tutaj wstawię.
  Piszcie co u Was i trzymajcie się ciepło,see you!
 
     





10 komentarzy:

  1. Mnie pogoda już dobiła po przez 1.5 tyg padało i wiało. A dzisiaj słoneczko od rana mam nadzieję, że się utrzyma bo chciała bym w końcu wybrać się na jakiś spacer :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że spacer się udał ! :D

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia! :)
    zapraszam : http://minimaalism.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne miejsce. Chwila spokoju. Odsapnięcie od codzienności.
    Pozdrawiam http://poola143.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też pogoda jest beznadziejna. Nawet nie ma jak wyjśc i porobić zdjęć bo ciągle pada ;/
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że jeszcze jesień obdarzy nas słońcem. Pozdrawiam :D

      Usuń
  5. U mnie ciągle kiepska pogoda...
    Piękne zdjęcia :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również mam dosyć tej pogody... szaro, buro, pochmurnie i jak tu mieć chęci do działania ;c

    OdpowiedzUsuń