sobota, 13 sierpnia 2016

Sierpień.

   Jeżeli chodzi o mnie to pomimo, iż kupiłam już wszystko do szkoły nie czuję jakoś tego ,że za 3 tygodnie do niej wracam. Dlaczego te super chwile spędzone ze znajomymi i na pełnym luzie mijają najszybciej ? Szkoda że sierpień nie rozpieszcza nas pogodą ale korzystajmy z wolnych chwil !
   Dlaczego jest mnie tak mało na blogu ? A no bo korzystam z wolnych chwil wakacyjnych. I wiem mam mnóstwo czasu by spleść jakieś słowa ale nie mam na to ochoty, a po co się zmuszać. Posty pisane ze zmuszenia nigdy nie wyjdą tak jak te pisane z chęci.Moje chęci nie są niestety częste ale gdy już są to je wykorzystuje i coś tutaj pisze. Może jakbym była bardziej regularna czy coś byłabym lepsza w tym co robię ? Taka mała dygresja...dobra zostawiam Wam fotki i pozdrawiam Andzie fotografa,buźka :*

       











Nati ;* 

2 komentarze:

  1. ja nie mam nic kupionego do szkoły oprócz kalendarza :)
    śliczne zdjęcia:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz jeszcze trochę czasu,dziękuję :D

      Usuń