środa, 27 lipca 2016

Wakacje nad Bałtykiem !

Ostatni tydzień spędziłam nad Bałtykiem. Jak co roku z rodzicami wybieramy się do jakiegoś miejsca więc w ty roku postawiliśmy na Dziwnówek. Nigdy nie byliśmy w tych rejonach więc było trochę nowości.
  Jak mam być szczera to bardzo ale to bardzo mi się podobało. Dziwnówek jest taką bardziej wioską więc po za super knajpami i plażą nie ma tam nic. Dziwnów jest przepiękny ! Jestem pewna ,że jeżeli wybierzecie się właśnie tam to nie będziecie się nudzić. Powiem Wam że mają tam super trasy na rower jak i na rolki. Więc ja tam dziennie robiłam ok. 2 km.
   Gdy nie mieliśmy jakiejś super pogody na plaże (a zdarzyły się tylko takie 2 dni  ) pojechaliśmy zwiedzać Międzyzdroje. W tym mieście bardzo mi się podobało. Mają piękne molo i naklejki na snapie haha ( snap: inaati)
  Cały wyjazd uważam za bardzo udany. Wróciłam do domu szczęśliwa i opalona !
    Trzymajcie się ciepło i do następnego :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz