niedziela, 1 maja 2016

Majówka!

Hej ! A więc mamy długi weekend majowy. Jakie macie plany ? Ja zostałam w domu podczas gdy moi rodzice chodzą po pięknym Karpaczu.Ale nie mam im tego za złe. Należy im się odpoczynek. A ja gdy już siedzą w tym domu mam czas na rzeczy na które nigdy nie mogę znaleźć czasu czyli ? Czyli na przykład oglądanie filmów i seriali. Nawet nie wiecie jak się wkręciłam w oglądanie Warsaw Shore, Całymi dniami mogłabym to oglądać ! Ale życie nie polega na tym by leżeć i oglądać filmy czy seriale dlatego też spędzam czas po za domem. Z resztą rodziny lub z przyjaciółmi. Do szkoły wracam w środę więc mam  jeszcze trochę czasu by odpocząć. Bardzo ciekawi mnie co wy porabiacie w ten długi majowy weekend. Napiszcie w komentarzu,z chęcią poczytam.




Nati ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz