niedziela, 29 maja 2016

Łeba

Hej !
   Ostatnio spędziłam super 3 dni na wycieczce szkolnej do Łeby. Chciałabym Wam trochę o niej opowiedzieć. Ogólnie to najgorsza jest jazda dlatego,że jedzie się tam ode mnie cały dzień.  Gdy wyruszyliśmy to po 3h zatrzymaliśmy się w Biskupinie. Szczerze to myślałam że będzie tam o wiele lepiej ale niestety się zawiodłam. Po długich godzinach dojechaliśmy do Łeby. Ogarnęliśmy się trochę w pokojach i poszliśmy na plażę. Plaża w Łebie jest taka piękna. Polskie morze uwielbiam i pomimo że byłam tam 11 raz nadal mi się podoba i jaram się nim niesamowicie.
   Drugiego dnia mieliśmy zaplanowane wydmy. Było genialnie. Zrobiliśmy ok. 30 km pieszo,miałam straszne odciski na stopach ale było warto i nie żałuję! Wieczorem wybraliśmy się na ognisko i oczywiście było super.
    Wycieczka minęła szybko i musieliśmy już wracać do domu. Podsumowując Łeba jest przepiękna i każdemu polecam się tam wybrać ! Mam nadzieję,że jeszcze kiedyś uda mi się tam wrócić.
    A co tam u Was kochani ?











                                                  Nati ;* 

8 komentarzy:

  1. morze *,* zazdroszczę :D

    https://kamilapolanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzę o tym aby w tym roku wybrać się nad morze. :)
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/05/metamorfoza.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki żeby się udało;)

      Usuń
  3. Uwielbiam morze :) W Łebie byłam 2 lata temu i bardzo lubię to miejsce :) Niestety również mam daleko w tamte rejony, bo mieszkam w górach...trzeba liczyć z 700 km ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla takich widoków i miejsca czasem warto spędzić kilka godzin w aucie czy busie:)

      Usuń
  4. Chciałabym jechać na wycieczkę klasową nad morze! Ale mieszkam na drugim końcu Polski, to chyba nierealne :/

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś prześliczną dziewczyną, masz mega fajną urodę i sylwetkę :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń