poniedziałek, 29 lutego 2016

Ponad miesiąc przerwy?!

                                                                                Hej. 

Mój ostatni post był ponad miesiąc temu. Dlaczego ? Jak mam być szczerza to po prostu mi się nie chce.Chociaż na tą chwilę zaczyna mi czegoś brakować w życiu. Chociażby odpisywania na wasze cudowne komentarze. Nie obiecuję że teraz wrócę i posty będą regularnie czy coś takiego ale chcę żebyście wiedzieli że jednak żyje i mam się całkiem dobrze. Sama nie wiem dlaczego mi się nie chcę bo bardzo to lubię ale no cóż przyznam jestem leniwa. Liczę sama na swoją poprawę a teraz zamieszczam Wam fotkę ;)




                                                                    Nati ;* 

4 komentarze:

  1. Fajnie że jednak znalazłaś w sobie motywację by wrócić i dalej pisać. Mam nadzieję, że z dnia na dzień będzie jej więcej, a pisanie będzie twoją pasją.
    czekam na kolejne posty i zapraszam do siebie na - http://verczil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję że będzie coraz lepiej :* Dziękuję za komentarz

      Usuń
  2. Czasami każdemu potrzebne są chwile przerwy, dłuższe bądź krótsze. Chwile zwątpienia też się zdarzają. Sama całkiem niedawno przez to przechodziłam, ale się otrząsnęłam.
    Może to po prostu nie to, skoro tego nie czujesz?

    Pozdrawiam, Wygadana nastolatka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję i bardzo lubię to robić tylko to że jestem leniwa i mam sporo na głowie przez szkołę a to się nawarstwia i obrywa blog ;( Postaram się wszystko ogarnąć żeby mieć czas na pisanie !

      Usuń