środa, 30 grudnia 2015

Podsumowanie roku 2015

Hej. Mówiłam o jeszcze jednym poście do końca roku ? Proszę bardzo !
    Jest to podsumowanie roku 2015. W sumie nie cieszę się ,że ten rok się kończy bo był bardzo spoko, Wiele moich marzeń się spełniło,wiele zwiedziłam,zobaczyłam,posmakowałam. Był ok. Jeżeli chodzi o to co udało mi się spełnić z listy, to większą połowę. I jestem z tego strasznie dumna.
 Może przytoczę kilka świetnych chwil z tego roku.

*Stars4Fans

     Były to cudowne chwile i do tej pory nie mogę uwierzyć ,że spotkałam tak cudowne osoby tworzące YouTube. Mieliście post o tym jak tam było więc po prostu zostawię Wam link:
http://inaatii.blogspot.com/2015/10/pgastars4fans.html#links

*Rozwinęłam swoją pasję
 
    Chodzi tutaj oczywiście o fotografię. W tym roku udało mi się zrobić na prawdę kilka świetnych zdjęci i uwierzyłam że potrafię. Nauczyłam się też je bardziej edytować i skupiam się na tym najbardziej. Zdjęcie to tylko mała część ale głównie chodzi o jego montaż.


*Zwiedzenie wielu super miejsc


   Odwiedzanie pięknych miast w Polsce to czysta przyjemność. W tym roku odwiedziłam ich dość sporo i na prawdę się z tego cieszę.Były to niezapomniane chwile. Zostawiam Wam post odnośnie mojej wyprawy nad morze: LINK


*Poznanie super osób

   Wiele osób w tym roku mnie odmieniło .Nie wiem czy na lepsze  czy na gorsze ale jestem. Każdemu dziękuję. Tak nawet tym którzy obecnie mają mnie w dupie. Im najbardziej  bo nauczyli mnie żeby nie była łatwowierna.

*Zawody strażackie i zawody w ręczną

   W 2015 pierwszy raz z takim super składem wystawiłyśmy drużynę na zawody strażackie.Też gdzieś o tym pisałam ale nie chce mi się szukać. Pomimo przegranej (4 miejsce) zabawa była świetna nie tylko same zawody to wielkie wspomnienie ale także treningi do zawodów. A ręczna no jak to ręczna. Mój ulubiony sport i też w tym roku udało mi się skoczyć na jedne zawody. Było super !

*Heey ! Spotkałam mojego idola !

      Po raz pierwszy i mam nadzieję że nie ostatni spotkałam pana Kwiatkowskiego. Również o koncercie był post więc jeżeli ktoś nie widział czy coś to zapraszam: LINK

Przytoczyłam Wam tylko kilka ale było tego bardzo dużo ! Jak widać jesteście na bieżąco z super rzeczami z mojego życia więc jeżeli chcecie zobaczyć co jeszcze się wydarzyło to poczytajcie starsze posty.


 Piszcie co Wam się udało osiągnąć a my widzimy się z nową energią w 2016 roku !


                                                       Szczęśliwego nowego roku ! 

                                                                Nati ;* 

4 komentarze:

  1. Świetnie podsumowanie 2015 roku! Cieszę się, że w Twojej pamięci zapadło tak wiele pozytywnych momentów. :)
    Oby 2016 był jeszcze lepszy!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na to że będzie lepszy ! Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  2. Widać, że ten rok był dla Ciebie całkiem dobry. :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, spełnienia wszystkich marzeń oraz samych sukcesów (również w blogowaniu) :)
    http://takpoprostuzyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,wzajemnie :D Oby 2016 był lepszy !

      Usuń