poniedziałek, 14 grudnia 2015

Kolejne marzenie spełnione !

Hej ! Dawno mnie tu nie było ale też nie było o czym pisać. Aż do dziś. Spełniłam dzisiaj swoje kolejne marzenie i stwierdziłam że muszę się z Wami tym podzielić. A mianowicie zdobyłam SkyTower we Wrocławiu. Już na początku roku postanowiłam sobie taki cel i nareszcie go spełniłam. Powiem Wam szczerze, że żadne zdjęcie nie opisze tych widoków na prawdę. Więc jeżeli będziecie we Wrocku to bardzo poleca zajrzeć na SkyTower. 212 metrów robi wrażenie. Bilety nie są drogie więc można skorzystać i zachęcam do tego. Zostawiam Wam kilka fotek i życzę miłego dnia,wieczoru czy kiedy tam czytacie ten post.Trzymajcie się cieplutko.









Nati ;* 

7 komentarzy:

  1. Na początku myślałem, że to NYC <3 Mega widok *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na to że kiedyś dodam tu posta z NYC haha :D

      Usuń
  2. Wow widok jest świetny! Chętnie się tam kiedyś wybiorę ♥
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. byłam cudowne widoki <3
    moze obs za obs? :)

    OdpowiedzUsuń