niedziela, 18 października 2015

PGA/Stars4Fans

Hej ! Dzisiejszy post o jakże cudownej imprezie czyli o PGA i Stars4Fans.
  Tak ! Byłam na s4f i pga i powiem szczerze że nie żałuję. Było na prawdę cudownie.Poznałam super ludzi i co najważniejsze spełniłam marzenia.Marzenia dotyczące spotkania moich ulubionych YouTuberów. Udało się ! Nawet nie sądziłam że są oni tak mili.Bałam się trochę zapytać ich czy mogę ich przytulić ale gdy się odważyłam to żaden mi nie odmówił.
   Ogółem impreza super zorganizowana. Na przyszły rok też mam zamiar być ale wtedy kupię sobie wejściówkę na bacstage bo wielu siedziało tylko tam. A szkoda ale no za rok ich też spotkam !
    Nie wiem co mogę Wam jeszcze tu napisać hmmm z kim najdłużej gadałam ? Na pewno z Cyprianem ! Takk haha on jest mega spoko. Wgl Vojtaz jest super ja chcę z nim zdjęcie i tak mi się ręce trzęsły że mówię do niego ''weź Ty zrób bo ja nie dam rady'' a on takie ''Spokojnie'' haha mega pozytywny człowiek. Dobra. Zostawiam Wam linka do mojego Vloga na YouTube! Taka ze mnie JUTUBERECZKA ! haha no i zdjęcia.
                                                                  Nati ;*


Vlog PGA/Stars4Fans










6 komentarzy:

  1. Świetne zdjecia i super tekst posta! Zazdro że spotkałaś tak fajnych ludzi!😊
    Ladyaagnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Stuu <3 Za rok też mam zamiar jechać :)
    Liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń