środa, 23 września 2015

Fuck School

  Hejka !
     Tak wiem że mój ostatni post był we wakacje i Was strasznie zaniedbałam ale no przepraszam :(
Jest szkoła,są obowiązki,nie ma czasu. Niestety.
  Co się wydarzyło ? No tak jak mówię ! Szkoła ! Szkoła! Szkoła ! Rutyna i codzienność mnie dobija...ale trzeba przetrwać !
  A no i co jeszcze ? Piszę ten post jako 14-sto latka ! Tak dokładnie. 20 września miałam urodzinki i szczerze ? Czuję się dobrze z tym że mam 14 lat. Nigdy nie lubiłam swoich urodzin ale te nie były najgorsze. Najlepszy miałam tort hahah ! Zagościł na nim pan Kwiatkowski mmmm (zdjęcie niżej).
 Tak szczerze to nie mam ochoty na pisanie tego postu więc będzie on taki mega mega krótki. Mam nadzieję, że mi wybaczycie i za jakiś czas zobaczymy się tutaj w normalnym,długim poście.
Do zobaczenia !




4 komentarze:

  1. Oj torcika chętnie bym wszamała :-D haha! , mam nadzieję,że urodziny za rok będą dla Ciebie lepsze! Buzka :-)
    Jesli masz ochote zaobserwuj mojego bloga,a wieczorem się zrewanżuję:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety torcika już nie ma ale może za rok coś się zrobi haha :D :*

      Usuń
  2. Ładny blog, życzę wytrwałości w jego prowadzeniu! :)
    Zapraszam do komentowania: www.kadamowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń