piątek, 28 sierpnia 2015

Podsumowanie wyjazdu nad morze :)

 Hejka ! Jak wiecie albo i nie przed ostatni tydzień sierpnia spędziłam nad naszym cudownym polskim morzem ! A dokładniej w Pucku. Byłam tam na tydzień i pomimo że była to już końcówka sierpnia to pogoda nam mega dopisała. Codziennie kąpałam się w morzu także super ! Nie chcę się zbytnio rozpisywać o tym wszystkim ale tak w dużym skrócie Wam opowiem. Nie byłam tylko w Pucku bo tak na prawdę dużo zwiedzaliśmy i jeździliśmy po okolicy. Władysławowo- piękne miejsce,uwielbiam to miasto! Hel- Tam jest cudowne morze dlatego że jest połączona zatoka w której jest ciepła woda i otwarte morze w którym są mega fale co daje ciepłą wodę i mega cudowne fale.Karwia- może Wam mało znana ale ja tam spędziłam swoje dziecięce wakacje,byłam tam co roku ale nadal mi się tam podoba. Te klimaty i powrót do wszystkich super historii. Puck ogółem bardzo mi się podoba jest dość małym miastem ale bardzo sympatycznym,tam na prawdę da się odpocząć. Jeżeli chodzi o morze to mega ciepło i mega płytko ! No i oczywiście w mojej wyprawie nie mogło zabraknąć mojego ukochanego miasta w którym nie byłam 2 lata! Mowa tutaj o Gdańsku ! Uwielbiam to miejsce,mega mi się tam podoba i z miłą chęcią tam wracam.Nie wiem jak dla Was ale dla mnie to najpiękniejsze miasto w Polsce ! Pomimo że nie byłam we wszystkich to właśnie w Gdańsku czuję coś takiego fajnego.
      No ale czas wrócić do szarej rzeczywistości i we wtorek ruszyć dupe na rozpoczęcie roku szkolnego :(
Wszystko co dobre szybko się kończy,no niestety.
     Zostawiam Wam supi zdjęcia i do zobaczenia.











Nati ;* 

13 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, ja jeszcze nigdy nie byłam nad morzem. :)

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,koniecznie musisz się tam wybrać :D

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia, też byłam nad morzem niestety nie trafiłam na za dobrą pogode :/

    http://rogulska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,wielka szkoda że Ci się nie udało :/

      Usuń
  3. świetne zdjęcia. Obserwuję
    zapraszam:http://rysialand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :) osobiście wolę góry :) lethalowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,byłam w górach :) Też jest pięknie :*

      Usuń
  5. Fajne zdjęcia. Kocham wyjazdy nad morze ;)

    OdpowiedzUsuń