środa, 5 sierpnia 2015

Jedziemy nad morze !

    Hej ! Co tam u Was ?  U mnie super,pogoda dopisuje! Lubię to ! Tak w ogóle nie dociera do mnie że to już środek wakacji. Masakra jak to szybko leci. Dlatego ten czas,ten wolny czas trzeba wykorzystać jak najlepiej. Pomimo, że mam czasem dni gdzie nie chce mi się ruszyć dupska z łóżka to jednak staram się wykorzystać wakacje. Mój 2 miesiąc wakacji zapowiada się lepiej niż 1,ponieważ jadę nad morze. Czyli na te moja takie ''prawdziwe'' wakacje. Także na super zdjęcia to czekajcie ! Na pewno będą ! Także mega się ciesze bo pojadę do miasta które tak bardzo uwielbiam i jest to dla mnie najpiękniejsze miasto w Polsce. Gdańsk-uwielbiam to miejsce i nie byłam tam już 2 lata. Tak na prawdę będę tam tylko jeden dzień bo wybieram się do innego miejsca nad morze,ale zawsze coś.
   Odwiedzę również miejsce w którym spędziłam całe dzieciństwo. I teraz oglądając stare zdjęcia z tamtego miejsca,mogę podsumować i powiedzieć,że miałam cudowne dzieciństwo ! Pomimo iż nadal jestem dzieckiem :) 
  Zostawiam Wam teraz ootd i mam nadzieje że Wam się spodoba :* 











                                                      Spodenki- pepco
                                                      bluzka-granashop.pl
                                                        buty- slip on
                                                           Nati ;* 




   

4 komentarze:

  1. Oo to super :D Miłych wakacji nad morzem ^^ Moi rodzice dopiero mają urlop za tydzień więc może, może ^^ Śliczny outfit ♥
    Bardzo miło będzie mi Cię gościć ♥ zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘 ja tez dopiero jadę 15 sierpnia :) również życzę super wakacji ;**
      Zajrzę,dziękuję 😊

      Usuń
  2. Ja już byłam nad morzem :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń