piątek, 7 sierpnia 2015

Fotografia.

  Hej,może wiecie a może i nie ale interesuję się fotografią. Uwielbiam robić zdjęcia i jest to coś co mnie relaksuje oraz daje mi radość. To jest po prostu moja pasja. Interesuję się fotografią już od jakiegoś czasu i tak na prawdę zaczęłam robić robić zdjęcia BARDZO starym aparatem. Nie żadna lustrzanka czy coś tylko aparat cyfrowy który miał 4.0 megapikseli ! Wow ;oo serio mój telefon ma teraz więcej ! Ale no skoro odkryłam już tą swoją pasje i to co lubię to nadszedł czas na zbieranie pieniędzy na poważniejszy sprzęt. Moi rodzice powiedzieli mi że mogą mi coś tam dołożyć ale ja też mam trochę nazbierać. Więc mój obecny aparat był to taki ''prezent gwiazdkowy'' a jaki on jest ? Nikon D5200! Spełnia on moje wszystkie wymagania a nawet więcej. Może nie mam jak na razie super obiektywu dlatego że jest to obiektyw 18-55 ale daje radę . Tak na prawdę dopiero odkrywam ten super świat fotografii. I coraz bardziej on mi się podoba.
   Zostawiam Wam teraz trochę moich cudeniek ( wszystkie prawa zastrzeżone ) hahah :D Napiszcie jak Wam się podobają :)








                                                                                  Nati ;*
                           
 

4 komentarze:

  1. Bardzo ładne zdjęcia :)
    U mnie sama fotografia :) również zapraszam :)

    http://adriannakedziora.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń