sobota, 18 lipca 2015

Hello :D

   Podejrzewam, że każdy z Was już tu o mnie zapomniał. Ale to tylko i wyłącznie z mojej winy. Tak wiem. Z całego  mojego małego serduszka Was przepraszam. Nie chcę się tu o tym zbytnio rozpisywać dlaczego mnie nie było ale postaram się wrócić ! Także teraz posty będą troszkę częściej ! Jejj !
   Jak tam u Was wakacje ? U mnie lecę,bardzo szybko niestety :/. Ahh ten czas tak biegnie nieubłaganie. Pamiętam jak odbierałam świadectwo a teraz co ? Zaraz początek roku.NIEEE !I znów się wszystko zacznie :(  Ale dobra,już dobra ! Nadal mamy wakacje także nic a nic o szkole :D
  Mam dziś dla Was małą stylizacje na ciepłe-ale nie gorące dni ! Mam nadzieję że Wam się spodoba i do zobaczenia :*










                                                                            Co skąd uzupełnię później ;*


                                                                            Buźka :*

                                                                                  Nati ;* 

14 komentarzy:

  1. Moje wakacje jak na razie spoko, choć mój jedyny cel - piękna opalenizna nad którą pracowałabym całe lato - zostaje zniszczony przez brzydką pogodę. :< Śliczne zdjęcia.

    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na to że jeszcze wyjdzie nasze piękne słoneczko ! A Ty pięknie się opalisz :*
      Dziękuję :>

      Usuń
  2. Fajnie, że wróciłaś! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia ;**
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia ❤️ napewno zaobserwuje ❤️
    Zapraszam http://inanotherlifeiwouldbeyourstar.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia, szkoda, że nie większe :) śliczny masz kolor włosów *.*

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,na przyszłość postaram się o większe :*

      Usuń
  6. Fajna stylizacja! My chcemy żeby wakacje trwały cały rok:(

    Zapraszamy do nas! ;) Liczymy na komentarze i obserwacje :)
    nasz--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* No cały rok by się przydały!

      Usuń
  7. Super zdjęcia! :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w ostatnim poście :) Bardzo mi na tym zależy. - IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń