niedziela, 14 czerwca 2015

Zawody Strażackie :)

Hejka....
  A więc wracam już do szarej rzeczywistości czyli bez tej cudownej codziennej zabawy na treningach. Jeżeli nie wiecie to brałam udział w zawodach strażackich,dlatego też nie było postów bo brak czasu. Codzienne treningi mnie męczyły ale jednak były super zabawą i będzie mi tego brakowało. Bo jednak przez te 3 tygodnie nauczyłam się że codziennie trzeba na 18 iść na trening.Ale no było minęło...
   Ogółem post dziś o tym co się działo na zawodach (14.06.2015r). Mam nadzieję, że choć trochę Was to zainteresuję. Oczywiście na treningach wszystko było super i perfekcyjnie. Ale w dzień zwodów było kilka dość poważnych zmian, a nie wiedziałyśmy o tym z naszej winy. Bo nasz trener dokładnie nie przeczytał regulaminu. To już mu wybaczymy. A więc mamy 5 miejsce na 6 drużyn. Nie jest tak źle,biorąc pod uwagę że to nas pierwszy rok. No mój nie ale dziewczyn tak,
   Dlatego chcę im bardzo podziękować za to wszystko za trud i starania jakie w to włożyły.Też dziękuję starszym strażakom że z nami wytrzymali te 3 tygodnie...choć czasem było ciężko. No i co ? Za rok spinamy dupska i lecimy po zwycięstwo !
                                                                                  Nati ;* 

4 komentarze:

  1. Super post :)
    http://olussblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. http://wikiandmarta.blogspot.com/-Zapraszam na mojego
    Obserwacja za obserwację?Komentarz za komentarz?
    Bardzo fajny blog.Polecam!:*

    OdpowiedzUsuń