sobota, 16 maja 2015

Koncert Dawida Kwiatkowskiego ♥!

Hej :)
  Dzisiejszy post jest o mojej przygodzie z koncertem. Ostatnio a dokładnie 9 maja spełniło się jedno z moich większych marzeń. A więc tak! Spotkałam Dawida Kwiatkowskiego ! 
   Koncert był w Ostrowie Wielkopolskim a ja do Ostrowa mam ok 45 min drogi. Więc nie dużo. Oczywiście byłam uzależniona od rodziców,bo ktoś mnie musiał zawieść. Cały czas dawali mi 50% na to że pojedziemy. Od samego początku tata był bardziej przekonany że pojedziemy,mamie mówiłam że jechać z nami nie musi. Ale ona się uparła i powiedziała że jak jedziemy to wszyscy razem. Koncert był wieczorem (po godzinie 20) więc na luzie miałam jeszcze cały dzień na przekonanie ich żebyśmy jechali. 
   Godzina 18:00 dowiedziałam się że jadę na 100%. Nawet nie wiecie jak się ucieszyłam! Byłam mega radosna i nie mogłam uwierzyć że po raz pierwszy zobaczę mojego idola. Gdy już wyjechaliśmy z domu cały czas w aucie dziękowałam rodzicom za to że mnie zawożą itd. 
Gdy zajechaliśmy na scenie był jeszcze inny zespół ale poszłam już ustawić się w tłum i przepchnąć do przodu. W ogóle przed całym koncertem widziałam dziewczynę w koronie i ona stała przy barierkach,teraz taka zdradzę że gdy się koncert skończył stałam za nią. 
  Ogółem sam koncert no cudowny! Popłakałam się na jednej piosence ''Ostatni'' ale no to się nie dziwcie. Przez cały koncert patrzyłam na Dawida i w pewnym momencie pomyślałam ''Tak,to jest ten chłopak którego widzę w laptopie,telewizorze''. To było cudowne uczucie móc zobaczyć tak cudowną osobę. Na prawdę się ciesze że byłam na tym koncercie. Moim rodzicom też się podobało. 
W domu byłam coś ok północy ale było warto. Poszłam spać ok 2 w nocy a na następny dzień była komunia mojej kuzynki. Ale dałam radę !
  Okej nie zanudzam już,zostawiam zdjęcia z koncertu. Trzymajcie się ciepło!
                                                                     




Nati :* 

2 komentarze:

  1. Super post, Dawid to na prawdę świetny chłopak. Zazdroszczę, że widziałaś go na żywo!
    http://nicolenicky01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że to nie był jego ostatni koncert na którym była ;) Dziękuję :*

      Usuń