poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Święta i po świętach.

Hej :D Jak tam u Was po świętach ? U mnie dobrze. Dużo dobrego jedzenia czyli coś co uwielbiam i przerwa od szkoły czyli coś cudownego.  Ale to już się kończy,niestety.  Trzeba znów usiąść do lekcji,nauki.
   Ale koniec o tym ! Ten post jest jeszcze świąteczny ! A więc tak,święta hmmm na początku szczerze mówiąc nie odczułam tego. Dopiero w niedzielę przy tym cudownym śniadanku i przy tym rodzinnym klimacie poczułam, że są święta ! Uwielbiam każde święta ale szczerze to jest to trochę udawane dlatego że po za świętami możemy się nie na widzieć a w święta to się zmienia. I tego właśnie nie lubię.  Ale jakoś u mnie to uczucie rodzinne było szczere i bardzo się z tego powodu cieszę.
   Zrobiłam trochę zdjęć tego cudownego klimatu,mam nadzieję że Wam się spodobają. Napiszcie co o nich sądzicie. A ja tym czasem się żegnam i do zobaczenia w kolejnym poście.





Nati ;*


4 komentarze:

  1. Super przyozdobione ciasto :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://niekoffanaa.blogspot.com
    FACEBOOK || DRUGI BLOG ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki robiła go moja ciocia ;)
      Z chęcią zajrzę

      Usuń
  2. Bardzo ładny, przejrzysty blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do choies w moim ostatnim poście? Bardzo proszę, zależy mi na tej współpracy:)
    Mój blog
    Pomożesz?- jeśli tak koniecznie mi napisz komentarzu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,bardzo mi miło :)
      Z chęcią poklikam :D

      Usuń