czwartek, 2 kwietnia 2015

Piękną mamy zimę tej wiosny !

Hejka,dawno mnie tu nie było wiem ale to nie z powodu lenia tylko z powodu naprawy laptopa. Ale już wszystko ok,wróciłam do Was.
  Od razu chcę Wam złożyć życzenia na święta a więc hmm nie wiem czego tu się życzy ale może smacznego jajka,samych pyszności. Haha na święta Bożego Narodzenia idzie mi znacznie lepiej. 
  Szkoda że mamy taką pogodę jaką mamy.Dziś gdy wstałam rano czułam się jak w grudniu. Chyba nie te święta, że śnieg. Dobra może coś Wam powiem co się u mnie działo jak mnie nie było. A więc miałam rekolekcje i nie chodziłam do szkoły i byłam  taka wściekła bo mogłam pisać post ale nie bo mój cudowny laptop odmawiał posłuszeństwa. Dobre to że chociaż odzyskałam z niego zdjęcia dla Was. Bo bez tych zdjęć nie pisałabym tego posta haha.  To dziwne bo na tej ''sesji'' byłam już tak dawno i było już tak ciepło a teraz ta okropna pogoda.
   Może po świętach zrobię taki post jak spędziłam święta chcecie ? Wtedy bym porobiła zdjęcia takie typowo świąteczne. To jak chcecie ?
   Zostawiam Wam zdjęcia i życzę smacznego jajka :*
               







Nati ;* 

10 komentarzy:

  1. Fajna koszula :) No masakryczna pogoda -.- czuję sie jak by był grudzien ....
    zapraszam
    http://welcome-in-our-world-mmalenka.blogspot.com/2015/04/przyjaciel.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D
      A pogoda na prawdę okropna ;c

      Usuń
  2. Uwielbiam koszule w kratę! :D
    Dziękuję i również Wesołych świąt (dużo słodyczy na Zająca hahah) :D

    http://wobecmysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam kratę :D
      Dzięki :*

      Usuń
  3. Świetna koszula. ;) Bardzo mi się takie podobają.

    Pozdrawiam!
    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech, zimą była wiosna, teraz zima... Nie ogarniam tej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pogoda niezłe figle nam płata.Pomieszanie wiosny,zimy i jesieni (?) Nie wiadomo nawet jak się ubrać.Wesołych Świąt !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ! Wzajemnie i smacznego jajka :*

      Usuń