czwartek, 19 marca 2015

Wiosna

   Hejka, szczerze mówiąc głupio mi teraz zaczynac ten post bo wiem że była bardzo duża przerwa. Nie wiem dokładnie ile ale ja aż zatęskniłam,a to już długo.
    Wiosna idzie wielkimi krokami ! No bo nie patrząc to w sobotę (21 marzec) mamy pierwszy dzień wiosny. Ja się z tego powodu bardzo cieszę bo wolę te słoneczniejsze pory roku czyli wiosna,lato. Korzystając z tej pięknej pogody wybrałam się ostatnio na zdjęcia właśnie tu czyli na bloga,dla Was. Ale jakoś tak mi to nie wyszło gdy zgrałam te zdjęcia na laptop to szybciej uciekły z dysku niż się na niego wgrały. Były tak okropne,wygląda na to że wyszłam z wprawy. To możliwe ?!?!
   Ale następnego dnia wybrałam się na spacer taki po prostu luźny i wzięłam aparat i zrobiłam 2 zdjęcia. I stwierdziłam że te zdjęcia pomimo że tez mnie nie zadowalają dodam je tu żeby was nie zostawiac z pustymi rękami. To tyle chciałam przekazac po prostu taki luźny post o tym jak to mi nic nie wychodzi. Także ja się zmywam,zostawiam Wam zdjęcia i życzę udanej wiosennej pogody!
       

                                                                           

                                                                           Nati ;* 

instangram - @inaatii 




9 komentarzy:

  1. Wiosna, wiosna idzie wiosna tak wszyscy się cieszymy <3
    A co do przerw mam tak samo ostatnio mam ich sporo i ciężko mi zaczynać jakiś nowy post zupełnie nie wiem co napisać mam masę myśli jednak nie umiem stworzyć z nich zdania.

    http://vaaleriab.blogspot.com/
    Może i u mnie Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo. Ostatnio miałam napisac coś i wymyśliłam to u mojej koleżanki ale jak przyszłam do domu wydało mi się to głupie :/
      Dzięki :*

      Usuń
  2. Ja też wole te słoneczne pory roku ! :*


    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam na najnowszy post ! http://martysienkablog.blogspot.com/2015/03/tag-dziecinstwo.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah :* jest tak cieplutko i wgl. :*
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  3. Oj tak! Wiosna juz niebawem. Zdecydowanie bardziej wole jak jest cieplo ^-^
    Pozdrawiam i zapraszam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę gdy jest ciepło i słonecznie :D

      Usuń
  4. Lubię ten moment kiedy przyroda budzi się do życia.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń