piątek, 2 stycznia 2015

Podsumowanie 2014 roku :D


hej kochani ♥!
   Jak tam po sylwestrze ? Mam nadzieje że miło spędziliście czas tak jak ja :D  No ale nie o moim sylwestrze dzisiejszy post tylko o tym co udało mi się osiągnąć w 2014 roku :D Więc zaczynamy.
    -Zacznę może od tego że udało mi się spotkać wiele fajnych i pozytywnych ludzi oraz być na kilku naprawdę dobrych koncertach. Spotkałam Sebastiana Kowalczyka który jest świetnym tancerzem. Byłam też na koncercie Ani Wyszkoni która śpiewa BOSKO *O* Załapałam się także na koncert Kamila Bednarka naprawdę  Kamil mnie mega pozytywnie zaskoczył,swoją energią i głosem :D
No i oczywiście jak mogłam zapomnieć o koncercie Grzegorza Hyżego który mocno mną wstrząsną i od koncertu słucham go codziennie.Nie udało mi się spotkać moich idoli ale w 2015 musi się udac ! Ale za to zaczęłam kupować ich płyty  i jestem z tego powodu mega dumna ! :D
    -Blog-To coś co ruszyło właśnie w tym roku i najpierw nie było to tak na poważnie bo był on założony z nudów ale teraz w 2015 chcę go już tak na serio prowadzić.Więc będzie się działo.
     -Rozwinęła się także moja pasja czyli fotografia.Zrobiłam naprawdę kilka dobrych zdjęć oraz dostałam wymarzony aparat czyli Nikon D5200.
     -Wakacje w tym roku były serio udane i spędziłam je z najbliższymi mi ludźmi,czyli rodziną i przyjaciółmi.Byłam nad morzem w Ustce tam jest tak mega pięknieee ! :D Byłam także w górach na weekend,we Wrocławiu i Poznaniu.  Więc wakacje też mocno zaliczam do udanych.
    -Jeszcze nawiąże do idoli dlatego że mój idol Patryk Kumór odpisał mi na fb,więc jaranka na sto pro ;)
    Dobra to na tyle w tym poście ogółem podsumowanie tego roku tak w skrócie to bardzo fany rok,dużo pozytywnych rzeczy się stało. Oby 2015 był lepszy od 2014 ! Życzę tego też wam ! :D
Ja się już żegnam Bajoo ;*
                                                                       Nati.






1 komentarz:

  1. Swietne ;*
    http://mycolourlive.blogspot.com/ Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń