poniedziałek, 29 grudnia 2014

Aktualizacjaaa :D

Hejo !
 Wiem,wiem,wiem że ostatnio trochę was zaniedbałam i wgl. ale wiecie święta, niby był czas ale nie było chęci i tak to jest ;c. Nawet wam nie złożyłam życzeń świątecznych za co bardzo przepraszam. Ale za to wam teraz złożę sylwestrowe ! Życzę wam aby nowy rok był dla was o wiele lepszy,żebyście spełnili swoje marzenia i no nie wiem wszystkiego co sobie życzycie :D
   Ogólnie to od nowego roku chcę byc bardziej systematyczna,zobaczymy jak mi się to uda. Ale możliwe że się uda.Będę się starała aby posty były częściej i może nawet raz w tygodniu ? Co w na to ? Chcę też wrócic bardziej na ask'a i częściej odpowiadac bo teraz robię to raz na tydzień albo raz na kilka dni. Tak szczerze to takich postanowień noworocznych typu: ''będę się lepiej uczyła'' albo ''będę częściej cwiczyła'' tego nie mam bo wychodzę z założenia że jeżeli ktoś chce coś zmienic to niech to zrobi teraz a czemu akurat od nowego roku ? No ale dobra ;D
    Mam jeszcze do was info,od nowego roku raczej częściej będą się pojawiac stroje ootd niż takie posty. Ale takie luźne posty typu co tam  u mnie też będą :D
      Okeej sądzę że takie małe odświeżenie wam i również mi się przydało zostawiam wam pare zdjęc z świąt i nie tylko i do zobaczenia w kolejnym poście.
                                                                     Nati.







2 komentarze: