wtorek, 25 listopada 2014

Tolerancja :D

    I z tego miejsca w tym momencie jest mi po prostu głupio. A czemu ? Bo miałam tyle czasu,tyle się nudziłam! Ale nie ! Bo po co pisac na bloga ? No po co ? :D
   Dobra mniejsza oto ! Hejka wam wszystkim ! :D  Dziś poruszę dosyc poważny temat a dokładnie o tolerancji ! Ale nie o takiej np. o gejach czy coś tylko o tolerancji takiej ludzkiej typu jak słuchasz takiej a nie innej muzyki to jesteś zły !
   Nie chodzi mi tylko o muzykę ale też o styl ubioru czy coś w tym stylu.  Ale może zacznijmy od tej muzyki ! Może wiecie a może nie (?) ale ja słucham ogółem pop'u i tak jest to Dawid Kwiatkowski, Niektórzy mają prawo go nie lubic i wgl. ale za to że  go nie lubią mają nie lubic mnie ?  O.o To mnie właśnie irytuje ! Fanki Dawida ale nie tylko bo jest przecież też Justin Bieber (do którego nic nie mam) no i jego fanki są hejtowane za to że go lubią. Moim zdaniem tak nie powinno byc. Powiem wam na moim przykładzie,jak powiedziałam że Dawid jest moim idolem to na początku super,mega,no fajnie , a później taki lekki hejt na mnie i od razu wyzywanie Dawida od pedałów,gejów itp. a teraz już wszyscy mają u mnie na to wyjebane czy go lubię czy nie bo zdali sobie sprawę z tego że ja go nie przestane lubic,
   I moim zdaniem tak już w wielkim skrócie, Tak nie powinno byc. Bo co może ja powinnam wyzywac kogoś bo słucha rapu ? Nie ! I ja to toleruję więc oczekuję od innej osoby tego samego.  I miało nie byc tylko o muzyce ale tak wyszło ale z innymi sprawami jest podobnie więc chyba już nie muszę się tak rozpisywac !
       Dobra miśki ja kończę już zostawiam wam pare fotek i  see you ! <3





3 komentarze:

  1. Świetny post :) ludzie to idioci i jeszcze myślą że ich hejty są mądre.
    Jestemfolta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fandomy będą się hejtować do końca świata i tego nie zmienisz. Fakt, nie powinno się wyzywać, ale co zrobisz, trzeba to zignorować, ponieważ jeśli będziesz się tym przejmować to się to nasili.

    OdpowiedzUsuń