niedziela, 26 października 2014

TAG : Jesień :D

Heej :D W ostatnim poście pisałam Wam że zrobię coś fajnego :D A więc zrobię dzisiaj Jesienny TAG :D Już teraz zaczęłam czuc to że jest jesień więc postanowiłam takie coś zrobic :D

Oto pytania :
1. Ulubiona jesienna szminka?
2. Ulubiony jesienny lakier? 
3. Napój który towarzyszy Ci w jesienne dni? 
4. Ulubiona świeca zapachowa? 
5. Ulubiony jesienny zapach? 
6. Ulubiony szalik i/lub akcesoria? 
7. Gdybyś poszła na imprezę halloweenową za co byś się przebrała? 
8. Jaki trend tej jesieni podoba Ci się najbardziej? 
9. Co lubię, czego nie lubię w jesieni?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Ogółem ja się nie maluję ale czasem gdy gdzieś wychodzę to wtedy lubię taki lekki róż. 

2.Ja też za często nie maluję paznokci a to dlatego że nam niestety do szkoły nie wolno malowac ;// Ale czasem jak mam ochotę to maluję na weekend i wtedy maluję na dośc ciemne kolory np, granat,ciemny czerwień,czerń. W takich kolorach gustuję jesienią :D  

3.Oczywiście jak chyba większości osób jest to herbata ! Ja lubię każdą herbatę ale najbardziej na takie chłodne wieczory lubię wypic sobie czarną herbatę taka jest najlepsza :D I wtedy jakaś książka i jest super ! :D 

4.Ja bardzo często pale świece i gdy je pale to ja nie czuję tak mocno tego zapachu ale jak ktoś wchodzi to się pyta co tak ładnie pachnie heheh :D Ale ogółem lubię każdy zapach świecy :3 

5.Jest to perfum z adidasa Fizzy Energy :D Ogółem zapach jest taki wiosenno-jesienny ale bardzo go lubię :D 

6. Nie noszę za często szali ale uwielbiam nosic czapki BINI to jest to ! :D 

7.Wydaje mi się że za jakąś czarownice haha :D 

8.Najbardziej podoba mi się jakiś sweterek,legginsy,parka i botki do tego :D Bardzo ładnie to wygląda !

9. W jesieni najbardziej lubię to że można robic bardzo ładnie zdjęcia bo komu nie podobają się kolorowe liście ? Oraz to że można właśnie fajnie spędzic czas bawiąc się w liściach haha :D A nie lubię tego że bardzo szybko wieczorem robi się ciemno i zimnooo ;// 


Okeej :D Sądzę że ten jesienny tag wam się spodobał i jeżeli chcielibyście  może zimowy tag to dajcie mi znac :D Ja się z wami żegnam miłego dnia i do następnego ! Paa :* !

                                                                  iNati, 







4 komentarze:

  1. ja na jesień uwielbiam fioletowe szminki ;33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się też takie podobają ale na mnie nie wyglądają ładnie ;//

      Usuń
  2. ja na jesień kocham wyraziste szminki :)
    Super post ;))
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie cieplutko :)
    http://but-your-faith-in-me-was-so-clear.blogspot.com/2014/10/my-little-coffee_25.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi prawie żadne szminki nie pasują :c

      Usuń