piątek, 3 października 2014

Spotkania :D

   Hej :D Tydzień po tygodniu tak szybko mijają że nawet się nie skapłam że jest już październik. Pamiętam jeszcze jak szłam na rozpoczęcie roku szkolnego i tylko mówiłam ''ja nie chcę do szkoły'' a teraz już chodzimy do niej miesiąc ;cc.
    Ostatnio nic szczególnego się nie dzieje tylko:
-Wstaję
-Jestem w szkole
-Przychodzę ze szkoły i coś jem
-Odrabiam lekcje i się uczę
-I siedzę później wieczorami przy laptopie
       I taki mój grafik :D Ale w środę (1.10) pojechałam na takie warsztaty z takim tancerzem nie wiem czy kojarzycie Sebastian Kowalczyk ? Był on w Go to Dance no i teraz tańczy w różnych teledyskach :D Macie moja foto z nim :



Ogółem powiem wam że Seba jest mega pozytywnym i miłym człowiekiem jeżeli macie okazję go spotkac czy z nim pogadac to serdecznie polecam bo jest bardzo fajny.

Dobra jadę dalej zostawiam to spotkanie i idę dalej hmmm... jutro (04.10) możliwę że wybiorę 
się na koncert Grzegorza Hyży jeżeli tak no to superr <3 Chociaż znając mnie i moich rodziców głównie upartego tatę to pojedziemy :D Hahaha no cóż takiej okazji nie przeoczymy.Jak pojadę na koncert to wątpię żebym stała w pierwszym rzędzie ale przynajmniej będę :D 
No i co ja mogę wam jeszcze na pisac  nic innego się nie dzieje tylko szkoła i tyle ;// Okej zostawiam wam jakieś tam foto do zobaczenia paaa <3 


4 komentarze:

  1. Sebastian... coś mi chyba świta. Wtedy jeszcze była Krystyna Mazurówna w Got to Dance, prawda? Jak ja za programem z nią tęsknię. Była moją ulubioną jurorką, potem Alan i Michał, a za Lisowską za bardzo nie przepadałam. W sumie to ani ją lubiłam, anie nie.
    Miałam możliwość w poprzedni czwartek zostać na występie Dawida Ignaczaka (pierwsza edycja GtD), ale niestety nie miałabym jak wrócić do domu. Występował w domu kultury w mieście, gdzie chodzę do szkoły. ;-;
    ~ Screatlieve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie. Ja też mega tęsknie, chciałabym żeby jeszcze wróciło GtD to były cudowne emocje :D

      Usuń
  2. Nie kojarzę go , ale cicho :)
    Post fajny , i śliczne zdjęcia .
    Niestety już miesiąc szkoły .
    Zapraszam do mnie na nowy post :
    http://but-your-faith-in-me-was-so-clear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń